[ LUGOS ] 1250

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Sre Maj 20 19:00:16 CEST 1998

On Wed, 20 May 1998, Matjaz Terpin wrote:

> keycode 39 = s S 0x9A 0x8A
> Ima kdo kaksno idejo?

Kode 0x80 do 0x9F so namenjene za razširjeni kontrolni nabor, zato me ne
bi presenetilo, če so z njimi težave.

> Seveda je tudi druga resitev: program, ki bi znal Type1
> font "premesati". OS ni vazen, vendar mora program podpirati
> paketno obdelavo (ali pa delo iz ukazne vrstice), ker je
> fontov kar precej. Pozna kdo kaj takega?

Huh... Pisave Type 1 imajo res razpored zakodiran v metrični datoteki
(.afm), tako da načeloma zadeva izgleda povsem trivialna za kakšen skript
v awk, kolikor pa vem, X Font Server misli, da ve o pisavah več, in sam
zgenerira recimo ISO 8859-1 iz Adobe Standard Encoding. Ne vem... Poskusi
na eni sami pisavi spremeniti kakšno kodo v metrični datoteki in si oglej
rezultat. Utegnilo bi pomagati, če svojo premešano pisavo registriraš z
XFLD *-adobe-fontspecific (potem pa posebej napraviš alias na
*-iso8859-2).

Lep pozdrav, Primož

--
Primož Peterlin         email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Inštitut za biofiziko MF, Lipičeva 2, SI-1000 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist