[ LUGOS ] 1250

Matjaz Terpin matjazt na comcom.si
Sre Maj 20 10:51:43 CEST 1998

Zdravo!

Bom kratek:
Imam cel kup Type1 fontov z razporedom windoze1250, ki bi jih
rad instaliral v X-e. Nic me ne bi motilo, ce bi bili sumniki
na kakih cudnih tipkah, npr. č = alt+c ali kaj podobnega (nekaj
takega je naredil Marko Maček za Latin2 in US tipkovnico,
http://ixtas.fri.uni-lj.si/~markom). Lotil sem se torej
popravljanja /etc/X11/xinit/.Xmodmap. Dokler sem za preizkus
vstavljal navadne crke ali njihove ascii kode, je delovalo,
ko pa sem vstavil kode sumnikov, pa pritisk na "tisto" tipko
zabije cel program in ga lahko samo se ubijem. To dela z vsemi
npr.:

keycode 39 = s S 0x9A 0x8A

Ima kdo kaksno idejo?

Seveda je tudi druga resitev: program, ki bi znal Type1
font "premesati". OS ni vazen, vendar mora program podpirati
paketno obdelavo (ali pa delo iz ukazne vrstice), ker je
fontov kar precej. Pozna kdo kaj takega?

10x!

Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si