[ LUGOS ] 1250

Matjaz Terpin matjazt na comcom.si
Čet Maj 21 09:46:00 CEST 1998

Zig!

On Wed, 20 May 1998, Primoz Peterlin wrote:

> Huh... Pisave Type 1 imajo res razpored zakodiran v metrični datoteki
> (.afm), tako da načeloma zadeva izgleda povsem trivialna za kakšen skript
> v awk, kolikor pa vem, X Font Server misli, da ve o pisavah več, in sam
> zgenerira recimo ISO 8859-1 iz Adobe Standard Encoding. Ne vem...
Ja. X upošteva samo datoteke .pfb, drugih še pogleda ne.
Zato tudi nima smisla šariti po datotekah .afm.

Zasilna rešitev: Fontographer. Šumnike sem samo skopiral na druga mesta
(striktno copy-paste) in nato zgeneriral .pfb. Probleme sem nato imel
s programčkom type1inst, ki ni našel imena fonta. Ko sem ga vpisal
v fonts.dir in fonst.map ali .scale ali karkoli je že treba, je v
gimp-u zadeva delovala. To mi je bistveno. Sprintal si bom katalog
fontov in sproti na roko konvertiral samo tiste, ki jih rabim.
Pač... Še vedno bolje kot nič!
Če pa pozna kdo kako lepšo varianto, se pa priporočam.

Lep dan vsem skupaj!

Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si