[ LUGOS ] X-i in Monitor HP 98754A

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Tor Mar 24 14:23:02 CET 1998

On Tue, 24 Mar 1998, Milan Gabor wrote:

> Ce znajo Winsi, potem zna tudi Linux in to se boljse. :)

> Kvecjemu bi jaz potem rekel, da kaksen X-server ne pa cel OS! OS stima !

 Jaz bom samo reku, da sem do zdaj se vsako kartico in monitor, ki sem ju
imel skonfiguriral uspesno, seveda ce je bila kartica podprta s strani
serverja. Eksotika gor ali dol, vse je delalo.. ;>  Pri whinedozih so
problemi ze pri cisto navadni Trio64 kartici... *grin*

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist