[ LUGOS ] X-i in Monitor HP 98754A <"mogoce" malo off topic>

andy andy na here.ml.org
Tor Mar 24 16:45:18 CET 1998

> Zdravo,

> Pa kaj je z vami ljudje zadnje case? A je postal nacionalni sport dajati
> butaste izjave? (kot je Milan omenil, X nimajo zveze z Linuxom, so le se en
> program, ki tece na njem + ena morebitna pomankljivost napram win sistemom
> ne naredi recimo temu cool sistema v totalen crap)

Motis se!

Ce je za karkoli resnega treba iti v graficni nacin in le-ta ne dela,
potem je sistem crap.

To je tako kot bi rekel, da je avto ful nor dokler se ne peljes po
avtocesti. Tak avto je skoraj brez vrednosti!

Meni je linux zelo vsec in ga uporabljam za miljon stvari, samo veliko
od teh potrebuje graficni interface, sedaj pa, po tem ko sem kupil
Accelerated X, za katerega bi clovek pomislil, da bo znal na kartici
Tseng Labs et-4000 w32 vsaj to kar znajo windows in tega ne zna, da ne
govorimo o Xfree, na katerem sem sprobal ene 1000 modelinov, potem to
zal je crap pa ce ma linux kaj s tem ali ne.

Oboje je hardware ispred parih let!

				Andy

Dodatne informacije o seznamu Starilist