[ LUGOS ] X-i in Monitor HP 98754A

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Tor Mar 24 14:37:08 CET 1998

>  Jaz bom samo reku, da sem do zdaj se vsako kartico in monitor, ki sem ju
> imel skonfiguriral uspesno, seveda ce je bila kartica podprta s strani
> serverja. Eksotika gor ali dol, vse je delalo.. ;>  Pri whinedozih so
> problemi ze pri cisto navadni Trio64 kartici... *grin*

Z moje strani skoraj enako. S tem, da se pri vindofsih sploh nisem sekiral, ce

nisem mogel prikaza naviti do maksimalne frekvence, ali pa je slika
pozelenela,
ko se je masina "vracala" iz skrin sejva.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676