[ LUGOS ] IP masquerade

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Čet Mar 12 17:39:04 CET 1998

David Klasinc wrote:

> On Fri, 13 Mar 1998, Stane Erzar wrote:
>  Drugace pa bo vse skupaj bolj tesko... Za masino, ki izvaja Masquerading
> se ne da prit ali pa jaz zivim v tem prepricanju... :))

Ti zivis v tem prepricanju. Ampak to so hekerske tehnike, ki vcasih
sicer pomagajo, so pa vedno bolj ad hoc (in dostikrat vprasljive tudi z
vidika varnosti sistemov) in se jih pri postavljanju mrez ni dobro
prevec posluzevati. Veliko bolje je od zacetka pravilno dizajnirati
mrezo..

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si
PGP public key: http://luna.s-gimsen.lj.edus.si/~andrejp/key.asc

Dodatne informacije o seznamu Starilist