[ LUGOS ] IP masquerade

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pet Mar 13 07:41:50 CET 1998

On Thu, 12 Mar 1998, Andrej Presern wrote:

> Ti zivis v tem prepricanju. Ampak to so hekerske tehnike, ki vcasih
> sicer pomagajo, so pa vedno bolj ad hoc (in dostikrat vprasljive tudi z
> vidika varnosti sistemov) in se jih pri postavljanju mrez ni dobro
> prevec posluzevati. Veliko bolje je od zacetka pravilno dizajnirati
> mrezo..

Ce mislis na razne redirectorje in podobne zadeve, potem to ni nacin, ki
sem ga imel v mislih... :) Razmisljal sem o kakem bolj 'smooth' nacinu...
Takem, hm, normalnem? :))

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist