[ LUGOS ] IP masquerade

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Mar 12 16:37:21 CET 1998

On Fri, 13 Mar 1998, Stane Erzar wrote:

> Hi !
>
> Imam dve mrezi (interna = Mreza1 192.168.1.x) in merzo ( Mreza2 1/2 C
> klase, DNS, mail, www, povezana preko routerja na Inet).
> Obe mrezi povezuje  Linux masina, ki izvaja masquerading in stvar deluje
> dobro, vendar
> potrebujem tudi telnet v smeri Mreza2 --> Mreza1.

 Mislim, da se s tako konfiguracijo tole ne bo dalo... najbrz bi bla
najbolj elegantna resitev (ce je seveda fizicno mogoca) da vse razen
routerja preselis na Mrezo1, ker vse skupaj povezuje ena masina, se mi
zdi, da bi bilo bolj ali manj trivialno... :)

 Drugace pa bo vse skupaj bolj tesko... Za masino, ki izvaja Masquerading
se ne da prit ali pa jaz zivim v tem prepricanju... :))

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist