[ LUGOS ] Xi in HP single freq. monitor (se enkrat od zacetka)

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sre Mar 25 11:02:31 CET 1998

On Tue, 24 Mar 1998, andy wrote:

> Torej, ne bi rad razpravljal o tem kako dober je linux kot operacijski
> sistem. Sam osebno mislim da za network server in firewall ni boljsega,
> ampak vseeno mislim da dokler ne bodo stvari zrihtali tako da bodo
> stvari delale vsaj tako dobro kot pod Wintendotom, do takrat bom mnenja
> da Linux ni primerno okolje za graficne programe, pa naj bodo to text
> editorji ali pa 3D Rendererji.

To da ti pa dela pod windowsi je po mojem samo sreca.. *grin* Kar se pa
tice tvojega mnenja, kaj je primerno in kaj ni... Hmm... Sorry ampak, to
je nekako tko, da se drziva tvojega primerjanja z avtomobili, kot ce bi
jaz rekel, Ej! V BMWja sem nalil namesto navadnega bencina raketno gorivo,
pa so mi rekli, da moram zdaj zamenjat tri bate, levo zadnje kolo, pa nov
katalizator moram kupit, zdaj pa moj BMW noce vec vzgat!! BMWji so cisto
sranje...

Mislim, daj preden zacnes dajat take izjave se povej, da je tvoja graficna
karta malo bolj stran od standarda...

> Torej, ce se je kdo igral z single freq. monitorji in ima kaksen nasvet,
> ga lepo prosim da mi odgovori s konstruktivnim mailom in ne z nekim
> lektoriranjem mojega maila ali pa z psovanjem cez kaksno mojo izjavo!

Shit happens...

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist