[ LUGOS ] Xi in HP single freq. monitor (se enkrat od zacetka)

andy andy na here.ml.org
Tor Mar 24 23:38:59 CET 1998

Heja

Glede na to, da smo totalno odslo od zeljene teme, bom postavil
vprasanje se enkrat.

Imam nekaj racunalnikov. Vsak od njih ima svojo funkcijo.
(* to je tak generic uvod)

Moj racunalnik za delo ima graficno kartico CL Exxtreme Blaster z 8mb
spomina, gor pa je prikljucen Dell Trintron (original Sony) monitor in
dela zelo lepo.
Pred nekaj casa pa sem dobil monitor HP nekaj. Gre za single freq.
monitor. Problem pa ni v tem ampak v tem da ima sinhronizacijski signal
na zeleni barvi, zato mora biti graficna kartica ustrezno predelana.
Dobil sem torej neko graficno kartico Tseng Labs ET4000 w32 ki ima
nalotane neke upore in en eprom, ki popravi default video mode.
Sedaj pa problem: Ko to kartico upravljam pod dosom in raznoraznimi
windowsi, mi deluje brez problemov. Se vec, nikoli ne pade v kak cuden
mode. Ko pa jo hocem upravljati pod Linuxom in to pod X-windows ali pa
Svgalib, mi vedno pade v kak cuden mode, kjer slika plese po zaslonu ali
pa jih je vec. Kolega se ze kaksne tri tedne igra tako da generera
modeline za XFree in jih potem pregleduje, pa mu se ni uspelo najti
ustreznega. Stvar pade v cuden mode ze pri 640x400!

Torej, ne bi rad razpravljal o tem kako dober je linux kot operacijski
sistem. Sam osebno mislim da za network server in firewall ni boljsega,
ampak vseeno mislim da dokler ne bodo stvari zrihtali tako da bodo
stvari delale vsaj tako dobro kot pod Wintendotom, do takrat bom mnenja
da Linux ni primerno okolje za graficne programe, pa naj bodo to text
editorji ali pa 3D Rendererji.

Torej, ce se je kdo igral z single freq. monitorji in ima kaksen nasvet,
ga lepo prosim da mi odgovori s konstruktivnim mailom in ne z nekim
lektoriranjem mojega maila ali pa z psovanjem cez kaksno mojo izjavo!

				Andy

Dodatne informacije o seznamu Starilist