[ LUGOS ] PPP (Arnes-Elektra)

Blaz Podrzaj blayo na slo.net
Sre Mar 25 01:02:03 CET 1998

Yo!

From: Dragan Nedeljkovic <Dragan.Nedeljkovic na usa.net>
To: lugos-list na lugos.si <lugos-list na lugos.si>
Date: 24. marec 1998 18:23
Subject: Re: [ LUGOS ] PPP (Arnes-Elektra)

Linux
Gasper

Dejmo zdaj nehat s temi pap-i in chap-i. Jaz sem si te zadeve porihtal ze
pred letom in pol pa nisem nic drugega naredil kot prebral navodila od
ISP-ja (kako se sporazumeva) ter ppp-HOWTO. Evo, to dvoje sem prebral in
nisem imel problemov niti z ARNES-om niti SiLO-m, Unistar-jem etc. etc.
Sploh ne vem v cem je problem, samo treba je pac prebrat tisto stran ali
dve...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist