[ LUGOS ] Cable modem.

Pet Mar 20 15:07:13 CET 1998

Stancevic Dragan wrote:

> 1. Ali se kabelski modem priklopi na obstojeci kabel ali je potrebno
> polagati kak drug kabel?

Ne ni treba polagati drugega kabla zdej ce je pa omrezje bolj staro je
pa treba mal priredit omarice (kak filter pa ojacevalec pa je)

> 2. Kake so kaj cene za kableske modeme?

cca 45.000 sit stane NeMo GTE cable modem (vsi morajo imeti istega)
dobis ga pri kablerju na 10 obrokov

> 3. Kateri so zelo dobro podprti pod Linuxom?

ker so cable modemi Externa zadeva in delajo tako da Network kartico
vklucis na modem ...... potem ce ti dela eth0 potem ti dela cable modem
:)

> 4. Nek kolega mi je nakladal da download je zelo hiter za hiter upload
>
> pa je potrebno poloziti dodatni kabel, ali je to res?

Zdej NeMo cable modem ima download 12mb/s upload pa 2mb/s (teoreticno)
sam itak sam ves da ce je naprej link slab potem ne more it 12mb. Med
samimi uporabniki pa SIBA.

> 5. Pa se to, rad bi postavil svoj streznik z raznimi stvarmi pa me
> zanima ali je preko teh ponudnikov to mozno brez extra dodatkov "brez
> domene" samo ip adresa? Ker ce se tiste adrese dodeljujejo dinamicno
> je
> to bolj "sux".

Vsak uporabnik dobi svojo STATICNO ip :)Upam da sem ti odgovoril na
vprasanja.

> Prosim ce mi negdo odgovori ki ima kabelsko povezavo do interneta.
>
> 10x

   P.S. Ker se je zadnic polz znasal nad mano ker sem napisal "partition
magig to ne zna"  bi ti rad povedal, da se napise KDO in ne GDO :) pa
brez zamere...
lp

Dodatne informacije o seznamu Starilist