[ LUGOS ] Cable modem.

Stancevic Dragan dstancevic na mds-uni.si
Pet Mar 20 09:38:50 CET 1998

Halo.

Pred nekaj casa se jegdo malo "pobahal" glede hitrosti cable modema.
Pri nas so postavili sedaj kabelsko, pa so obljubili da bodo cez cas
omogocali dostop do interneta preko kabelskega modema. Zato me zanima
kako ta stvar poteka:
1. Ali se kabelski modem priklopi na obstojeci kabel ali je potrebno
polagati kak drug kabel?
2. Kake so kaj cene za kableske modeme?
3. Kateri so zelo dobro podprti pod Linuxom?
4. Nek kolega mi je nakladal da download je zelo hiter za hiter upload
pa je potrebno poloziti dodatni kabel, ali je to res?
5. Pa se to, rad bi postavil svoj streznik z raznimi stvarmi pa me
zanima ali je preko teh ponudnikov to mozno brez extra dodatkov "brez
domene" samo ip adresa? Ker ce se tiste adrese dodeljujejo dinamicno je
to bolj "sux".

Prosim ce mi negdo odgovori ki ima kabelsko povezavo do interneta.

10x

Dodatne informacije o seznamu Starilist