[ LUGOS ] Cable modem.

Marko Cuk cuk na pcx.si
Sob Mar 21 00:47:03 CET 1998

Lej, tkole je...V Zirovnici sistem dela ze kako leto in pol. Ce te
zanima kaj vec, poglej na www.etk.si
Oni so tudi delali nekatere modeme. Trenutno so v uporabi modemi neke
Izraelske firme.
Pri nas so tehnicno najbolj izpopolnjeni pri SMARTCOMu. Oni so tudi
postavljali sistem v Zirovnici.Lastnik sistema je Astra telecom d.o.o.,
Roman Bernard.

Malo si preberi se odgovore na vprasanja:

Stancevic Dragan wrote:

> Halo.
>
> Pred nekaj casa se jegdo malo "pobahal" glede hitrosti cable modema.
> Pri nas so postavili sedaj kabelsko, pa so obljubili da bodo cez cas
> omogocali dostop do interneta preko kabelskega modema. Zato me zanima
> kako ta stvar poteka:
> 1. Ali se kabelski modem priklopi na obstojeci kabel ali je potrebno
> polagati kak drug kabel?

Seveda da ne, ce bi bilo tako bi potem ze vsi imeli optiko in telefona
sploh ne bi uporabljali....Alternativa coaxu je tudi elektro omrezje, po
katerem se da poslijati podatke, to se pa tudi ze pocne za potrebe
elektro Slovenije. Ce se ne ves, v mestih je preklop med tarifama
izveden s frekvencnim impulzom.

> 2. Kake so kaj cene za kableske modeme?

Mislim cca 500 dem in naprej. Odvisno bo od kolicine in dobavitelja.
Lahko pa tudi od providerja, ker se bo zgodilo isto kot s GSMjem. Da
modem krije operater, ce bos X casa narocnik. Samo tukaj konkurence ne
bo, saj je spet problem, kako bo drug operater pripeljal kabel. No , pa
tudi to se spreminja. Meglic ze vlece optiko okoli.

> 3. Kateri so zelo dobro podprti pod Linuxom?

> V bistvu ni treba , ker se priklopi na ethernet.In potem zadeva
> deluje, kot bi bila na mrezi. Modem je samo interface.

> 4. Nek kolega mi je nakladal da download je zelo hiter za hiter
> uploadpa je potrebno poloziti dodatni kabel, ali je to res?

Ne, ni res. Problem je povratni signal. Ne polaga pa se kablov. Je pa
res, da je razlika upload/download, a je odvisna od omrezja in modema.
Obstojajo modemi 1,2 mbit pa do 5 mbit. To je kar sem videl v SLO.

> 5. Pa se to, rad bi postavil svoj streznik z raznimi stvarmi pa me
> zanima ali je preko teh ponudnikov to mozno brez extra dodatkov "brez
> domene" samo ip adresa? Ker ce se tiste adrese dodeljujejo dinamicno
> je
> to bolj "sux".

Ne seri z dinamicnimi IPji, ce si na mrezi in imas lahko svojo domeno,
etc....ti si 24h na leto...

> Prosim ce mi negdo odgovori ki ima kabelsko povezavo do interneta.
>
> 10x

Marko Cuk
cuk na luna.s-gimsen.lj.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist