[ LUGOS ] Cenik za postavitev linuxa... Offtopic?

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pon Mar 2 02:28:32 CET 1998

> Dokler bodo na srednjih solah ucili racunalnistvo ljudje, ki racunalnika
> sploh nimajo, bo stanje nazalost taksno kot si ga opisal. Upamo lahko le
> na boljse case, ko bo sla ta populacija v pokoj.

Fantje, zasli ste off topic, globoko. Ne me basat s takimi starinami po
faksih in srednjih solah. Naj strasijo kje drugje. Poznam super ucitelja
racunalnistva, ki siba Internet na veliko.

Dajmo, malo pozitivnega odnosa in pogovarjajmo se o linuxu.
Ce bo vsak vlekel svoje srednjesolske ali frustracije s faksa, smo v riti.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676