[ LUGOS ] ASUScom ISDN

Ales Horvat ales.horvat na nevtron.si
Ned Mar 1 20:50:57 CET 1998

Alex Mihicinac wrote:

> komu ze uspelo usposobit ASUScom ISDN v linuxu? kje se dobi modul/driver zanj?

Evo. Opravicujem se ti za zapoznel odgovor.. Sem bil odsoten cez vikend.

Stvar vec ali manj poteka takole:
Gres na ftp://ftp.suse.com/pub/isdn4linux/ in vzames driver; jaz
uporabljma 2.0.33, zato sem pobral tistega v v2.0 veji.
Compile in ostalo gre precej straightforward; le paziti moras, da driver
konfiguriras kot module. Baje kot builtin ne dela. dunno, nisem probal.

Nato pa pridejo skripte. Jaz sem si svoje uredil takole:
-----------v /etc/rc.d/rc.local sem dodal: ----------
echo Configuring ISDN devices...
/sbin/isapnp /root/isdn/asuscom
/sbin/insmod isdn
/sbin/insmod hisax type=12 protocol=2 io=0x0100 irq=9
echo Setting ISDN devices...
isdnctrl addif ippp0
isdnctrl delphone ippp0 out 17556xx
isdnctrl eaz ippp0 06113037xx
isdnctrl huptimeout ippp0 600
isdnctrl secure ippp0 on
isdnctrl l2_prot ippp0 hdlc
isdnctrl l3_prot ippp0 trans
isdnctrl encap ippp0 syncppp
isdnctrl pppbind ippp0 0
echo Starting ISDN link daemon...
ipppd user <username> file /etc/ppp/myppp ippp0 &
echo ISDN setup completed.
Pa malo o tem. ISAPNP nebi smel delati tezav. nato vstavimo modula isdn
in hisax, kateremu podamo iste parametre, kot isapnpju.
Tisti "delphone" je bolj paranoia setting :), hangup na 10 min,
nastavimo se protokole in enkapsilacijo in to je vse. Na koncu pozenemo
ipppd, <username> pa zamenjamo s svojim usernameom...
Sedaj ipppd laufa, ceprav ni nobenega routa in ne bo vspostavil linije.
Torej enostavno caka v sistemu.

--------------/etc/ppp/myppp-------------------
ipcp-accept-remote
noipdefault
-chap
-vjccomp
-detach
-bsdcomp
debug
useifip
defaultroute
Precej straightforward, nobenega voodooja.

---------------/etc/ppp/ip-up----------------
#!/bin/sh

    INTERFACE=$1
    DEVICE=$2
    SPEED=$3
    LOCALIP=$4
    REMOTEIP=$5

        echo > /dev/console
        echo > /dev/console
        echo Connected... > /dev/console
        echo "Interface: $INTERFACE" > /dev/console
        echo "Device:    $DEVICE" > /dev/console
        echo "Speed:     64000" > /dev/console
        echo "Local IP:  $LOCALIP" > /dev/console
        echo "Remote IP: $REMOTEIP" > /dev/console
        echo > /dev/console
        /sbin/route add default ippp0
in se:
----------------/etc/ppp/ip-down------------------------
#!/bin/sh

        /sbin/route del default ippp0
Skratka, ipup ne naredi nic drugega, kot da vspostavi route in ispise
zanimive (?) stvari. Speed je hardcodean, saj mi vraca 0, dunno why.

Pa se zadnji dve skripti, za vspostavljanje zveze in prekinjanje:
----------------runppp--------------------
#!/bin/sh
isdnctrl addphone ippp0 out 17556xx
isdnctrl dial ippp0
Skratka: nastavim stevilko providerja in forceam dial.

--------------endppp--------------
#!/bin/sh
isdnctrl addphone ippp0 out 17556xx
isdnctrl hangup ippp0
-----------------------------------
Tukaj naredim podobno, izbrisem stevilko iz liste in prekinem zvezo.
Stevilko izbrisem bolj zaradi paranoie, saj se mi itak v ip-down izbrise
route in naceloma ne-bi smel vec klicati, ce bi se mu zahotelo
posiljanja.

Kot zadnje pa naj se omenim /etc/ppp/pap-secrets; tukaj imam skranjene
passworde, ki pasejo k usernameom in sicer, ce je moj username ales in
moj password horvat, potem bo ta file izgledal nekaj kot:
ales         *      horvat

To bi bilo naceloma vse, ce kaj ne razumete, mi pustite mail, upam da bo
imel kaksno mikrosekundo casa, da resimo problem.

Bye,
	A.

Dodatne informacije o seznamu Starilist