[ LUGOS ] Cenik za postavitev linuxa... Offtopic?

Boris Pozar boris.pozar na guest.arnes.si
Ned Mar 1 23:52:14 CET 1998

Andrej Presern wrote:

> PPS: O srednji soli samo :))) ('Racunalnik priklopimo na elektriko,
> pritisnemo stikalo ON in pocakamo, da se na zaslonu pojavi utripajoca
> crtica, cursar.' (izgovoril je tako, kot je napisano, kot da ni dovolj,
> da je ze napisano narobe (kot da ni dost, da je cist imbecilno;))
> -stavek v prvem odstavku v zvezku za racunalnistvo s srednje sole, 'Kako
> pa v pascalu pozenemo kak drug program?' 'To bi pa moral pogledat v
> svoje zapiske' -moje vprasanje med sprasevanjem in odgovor prfoksa, ki
> me je spraseval (prvic in zadnjic na srednji soli pri predmetu
> [...]
Dokler bodo na srednjih solah ucili racunalnistvo ljudje, ki racunalnika
sploh nimajo, bo stanje nazalost taksno kot si ga opisal. Upamo lahko le
na boljse case, ko bo sla ta populacija v pokoj.
Boris Pozar

Dodatne informacije o seznamu Starilist