[ LUGOS ] Cenik za postavitev linuxa... Offtopic?

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Ned Mar 1 18:56:31 CET 1998

On Sun, 1 Mar 1998, Andrej Presern wrote:

> PPS: O srednji soli samo :))) ('Racunalnik priklopimo na elektriko,
> pozabili' (???) 'Command.com se prekopira iz ROMa v RAM!' (jaz): '<???
... snip snip ...
> sem imel 3 prfokse za racunalnistvo, pa nobenemu se ni sanjalo NITI
> PRIBLIZNO:)))

Pri nas sta dva korenjaka vsem racunalnikom v autoexec dala nekaj v stilu
echo "Ugasni me ce ne se bom pokvaril" In tisti dan ni blo vec
racunalniskega pouka :)))

David!

"To wildly go, where no whale has gone before!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist