[ LUGOS ] Cenik za postavitev linuxa... Offtopic?

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Ned Mar 1 16:47:43 CET 1998

Jernej Horvat wrote:

> 9600 bps ? Iz faxa prihajajo polni teorije in nic prakse.
> Za kar so krivi (na uni-mb) predvsem profesorji, ki poucujejo celo stare
> teorije.

No ja, ce jest vem, da sem v prvem letniku (= ze dolgo nazaj) na
Ekonomiji v Ljubljani ucil prfoksa INFORMATIKE pred polno veliko dvorano
(FUUL studentov, tisti, ki ste bili kdaj na ekonomiji, veste, da je ta
dvorana res velika:), da binarno negativno stevilo v racunalnikih ze
dolgo ni vec enako pozitivnemu stevilu s MSB na 1 (ampak da je -x =
NOT(x) +1), da se ne pise assambler ampak assembler, da ni BAUDE ampak
BAUD, da se modem na nasem BBSu konekta brez problema na 14400 ze lep
cas in da torej 9600 ne more biti najvisja mozna hitrost, potem to
verjetno dovolj pove o znanju, ki ga posredujejo (nekateri) prfoksi na
ljubljanskih (in verjetno tudi drugih) fakultetah.. (to je s prvih dveh
predavanj, po tem raje nisem vec hodil..:)

Andrej

PS: Da o raznih FORTRANih in podobni sari, ki se jo ucijo studenti
ekonomije (!?!?!?) sploh ne govorim......

PPS: O srednji soli samo :))) ('Racunalnik priklopimo na elektriko,
pritisnemo stikalo ON in pocakamo, da se na zaslonu pojavi utripajoca
crtica, cursar.' (izgovoril je tako, kot je napisano, kot da ni dovolj,
da je ze napisano narobe (kot da ni dost, da je cist imbecilno;))
-stavek v prvem odstavku v zvezku za racunalnistvo s srednje sole, 'Kako
pa v pascalu pozenemo kak drug program?' 'To bi pa moral pogledat v
svoje zapiske' -moje vprasanje med sprasevanjem in odgovor prfoksa, ki
me je spraseval (prvic in zadnjic na srednji soli pri predmetu
Racunalnistvo:), 'No, pa ponovimo snov iz lanskega leta: kaj se zgodi ob
vklopu racunalnika?' (dijaki nastevajo) (prfoksa): 'Ampak nekaj ste pa
pozabili' (???) 'Command.com se prekopira iz ROMa v RAM!' (jaz): '<???
zaboden pogled> Zakaj je pa potem na disku? Da je manj placa al kaj??
(smeh) (prfoksa): 'Ce ves vec kot ostali, bodi tiho in ne moti pouka..',
'Igrice so na racunalnikih prepovedane. Ce bom na kaksnemu nasla kaksno
igrico, jo bom zbrisala, dijak pa bo kaznovan' -disk je bil poln igric,
da se ni dalo vec nic gor delat, ampak NI ZNALA najti in zbrisati (ime
direktorija IGRE je vsebovalo znak '\n';) Mislim, ROTFL, v srednji soli
sem imel 3 prfokse za racunalnistvo, pa nobenemu se ni sanjalo NITI
PRIBLIZNO:)))

PPPS: Da o kontaktih z diplomiranci SPLOH ne govorim (TCP/IP? Kaj je to?
-dva diplomirana inzinirja racunalnistva, ki sta prisla postavit MREZO:)

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si
PGP public key: http://luna.s-gimsen.lj.edus.si/~andrejp/key.asc

Dodatne informacije o seznamu Starilist