[ LUGOS ] Cenik za postavitev linuxa... Offtopic?

Renato Lukac Renato na s-gms.ms.edus.si
Ned Mar 1 16:15:59 CET 1998

On Sun, 1 Mar 1998, Andrej Presern wrote:

> osebno priporocili in ne glede na to, da bi bil samo za denar, ki so ga
> PREPLACALI (torej ne za ceno postavitve ampak za razliko med mojo ceno
> in ceno, ki so jo dejansko placali (projekt so predali eni znani vecji
> firmi)), pripravljen tam viseti osem ur na dan se vsaj dve leti (!),
> projekta nisem dobil. Zakaj? Zato, ker nisem velika in znana firma in mi
> 'sefi' (bog jim pomagaj pri taksnih sefih) ocitno niso verjeli in
> zaupali tako velikega projekta (velik je zato, ker je desetkrat
> preplacan).
Ja, Andrej, to je zalostna resnica... ti verjamem... z njo se vecina
dobrih strokovnjakov srecuje :-( Podoben je problem provinc: v Murski
Soboti velja kaki gigant iz Ljubljane. Tudi faktor nekajkrat v ceni
'biznismenov' ne strezni... ne pozabi provizije (mogoce jim je potrebno
prej povedati, da bo po ovinku nekaj prislo k njim nazaj za odlocitev?)
Mogoce pa ni posteno dati realno ceno in biti prepoceni = premalo
oderuski? Bodimo pokvarjeni kot M$;-)

lp, lr
        ( o o ) Window$ is living proof of Murphy's Law -(@ @)-
|Renato Lukac       ** * **  |Email:renato na s-gms.ms.edus.si          |
|Gimnazija M.Sobota  G M S   |WWW:http://www.s-gms.ms.edus.si/renato/|
|Slovenija          *******  |Tel.: + 386 / (0)69 / 38-260-106       |