[ LUGOS ] Cenik za postavitev linuxa... Offtopic?

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Ned Mar 1 14:45:12 CET 1998

Andrej Kositer wrote:

> V osnovi gre vedno za isto stvar uporabnik=podjetje zeli delujoco resitev,
> ki resuje njihove zahteve za cim bolj primerno ceno.
> Zeli pac zadovoljiti svoj cilj = delujoc sistem v nekem casovnem obdobju
> za cim nizjo (ustrezno) ceno. Ce se da to doseci z vkljucenim vzdrzevanjem
> v osnovni ceni, najboljse. Ce se da porabit inhouse znaje, tudi dobro ce
> je potrebno placati obcasno kaksno servisno uro malo slabse, ce pa je
> potrebnno skleniti stalno pogodbo najslabse.

:) Nedavno tega sem imel primer na neki organizaciji, kjer sicer
pogodbeno pocnem druge stvari, kot je to, o cemer se sedaj pogovarjamo,
in me sodelavci, s katerimi sodelujem, dobro poznajo. Zeleli so se
priklopiti v internet in odgovorni so me sami kontaktirali, ali bi jaz
izvedel postavitev sistema. Ne glede na to, da sem privolil, ne glede na
to, da veljam med sodelavci za strokovnjaka in so me ti veckrat tudi
osebno priporocili in ne glede na to, da bi bil samo za denar, ki so ga
PREPLACALI (torej ne za ceno postavitve ampak za razliko med mojo ceno
in ceno, ki so jo dejansko placali (projekt so predali eni znani vecji
firmi)), pripravljen tam viseti osem ur na dan se vsaj dve leti (!),
projekta nisem dobil. Zakaj? Zato, ker nisem velika in znana firma in mi
'sefi' (bog jim pomagaj pri taksnih sefih) ocitno niso verjeli in
zaupali tako velikega projekta (velik je zato, ker je desetkrat
preplacan). Sedaj se bo tam postavil NT server. Komaj cakam, da se bo
tajnica spet oglasila pri meni s tisto znano 'Andrej, daj mi pomagaj,
tukaj mi spet ne dela'..

> Zakaj so velike slo firme postale velike? Prav gotovo ne zato, ker
> prodajajo skart robo, ki slabo deluje in nimajo prakticnih znanj o
> modernih sistemih, ker so se ucili po starih ucnih nacrtih na faksu.

Zato, ker so vcasih prodajale windoze 3.11 in hardware strankam, ki o
racunalnistvu niso imele pojma, danes pa prodajajo windoze 95/nt in
hardware strankam, ki o racunalnistvu se vedno nimajo pojma. Sedaj pa ti
definiraj 'skart robo', jaz pa ti bom povedal, da lahko stranki, ki nima
pojma, za server prodas tudi osla (ki bo prenasal paketke), ce si ga le
prej prodal tudi stranki, ki je bila na vrsti pred njo.

Ignorance is bliss:/

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si
PGP public key: http://luna.s-gimsen.lj.edus.si/~andrejp/key.asc

Dodatne informacije o seznamu Starilist