[ LUGOS ] PCI & PnP

Jernej Horvat zagi na kibla.org
Ned Mar 1 14:47:12 CET 1998

On Fri, 27 Feb 1998, Samuel Gabor wrote:

> Ne vem, nimam je trenutno. Neka poceni NE2000 kompatibilka je.

Jaz sem imel probleme z Compexovo PCI Ne2000 kompatibilno.
Dokler nisem dal 2.0.33 je ni prepoznal. Mislim da je to v zvezi z PCI
ID...AFAIK glede na to Linux ugotovi kaj dolocen PCI device "dela".
Pod 2.0.30 mi je cat /proc/pci javil unknown, pod 2.0.33 pa mi je javil
COmpex RL2000. Workz. Nekje na www.nasa.gov (Donald Becker) so tudi
novi gonilniki za stare kernele.

> isapnptools mogoce (samo za ISA kartice).

AFAIK za PCI ne rabis nobeno pnp orodje.

                                            Jernej Horvat

               > All the standard disclaimers apply. <
                   http://niet.home.ml.org

Dodatne informacije o seznamu Starilist