[ LUGOS ] solaris 2.6

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pon Mar 23 12:24:13 CET 1998

Danilo Godec wrote:

> [...]

Kolikor vidim, nihce ni (doslej) povedal nic konkretnega, kar Solarisu ali
Linuxu manjka.
Jaz laufam Linux, Solaris na SPARCu, Solaris na x86 pa ta trenutek cakam na
CD, da vidimo.

Softver, ki ga jaz rabim (informix) pac ne tece na Linuxu, ker ga proizvajalec
za Linux
(vsaj zaenkrat) ne prodaja. Za te stvari izberem Solaris ali SCO UNIX. Ni
druge.

Na vecprocesorskih masinah (twin PPro) menda Linux laufa, ampak to kar sem jaz
probal,
ne tako dobro, kot bi moralo. Ker moram server postaviti recimo v tednu dni,
potem ne morem
cakati v nedogled, da se SMP podpora za Linux stabilizira do te mere, da bo
vse skupaj
teklo. SCO in Solaris SPARC krasno teceta na SMP platformah (ceprav so tudi
tezave z ploscami,
ki so podprte) in ce hocem izkoristiti oba procesorja, pac moram vzeti nekaj,
kar ze zdaj tece OK.
CE SOLARIS x86 dobro tece na dveh procesorjih bom probal ta teden.

Ce vzamem maticno plosco, ki ima kaksen dokaj nov kontroler (recimo dvokanalni
integrirani adaptec),
potem ce gledam podporo za Linux, potem vidim, da bi naceloma driver za
AIC-7880 (to je enokanalni
UW integrirani adaptec) moral(?) delati, s tem, da naj v driverju se nekaj na
roko popravim... Da pa bo
uradna podpora za ta kontroler cez kaksen mesec... Mesec dni pa nimam casa. Na
roko sicer lahko
popravim driver...

To so (vsaj zame) edini razlogi, zakaj vzeti komercialni UNIX, namesto Linuxa.
Kar se stabilnosti tice,
moram reci, da je Linux vsaj tako stabilen, kot je recimo SCO na PCjih.
Solaris na SPARCih JE BOLJ
stabilen od cesarkoli na PCjih, vkljucno z Linuxom.

Drugace pa Linuxu cisto nic ne manjka. Sploh pa ne, ko je v igri Internet.
Ko bo Informix na razpolago za Linux, ga bom takoj instaliral. Enako velja za
tocko 2, SMP in 3,
za dvokanalni adaptec. Ni razloga, da ga ne bi.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: +386 69 31 676