[ LUGOS ] solaris 2.6

Danilo Godec danci na kibla.org
Pon Mar 23 11:46:05 CET 1998

On Mon, 23 Mar 1998, Tomaz Ocepek wrote:

> jest imam sparca in x86, na obeh tece solaris...
>
> glede uporabnosti pa tole: kar ti je bolj vsec... pa solaris ni namenjen
> da bi kar naprej nekaj exprerimentiral na njem pa pa je za razliko od RH
> namenjen zato, da se uporablja kot server in ne kot domaca igracka...

Hja, ce Linuxu namenis vlogo serverja, jo bo z veseljem in stabilno tudi
opravljal... Me zanima, kaj bi se zgodilo s Solarisom, ce bi kar naprej
nekaj experimentiral na njem.

Govoris kot razvajen teenager, ki je od bogatega fotra dobil BMWa, in ker
ja pac bil (zanj) zastojn, bo z njim malo experimentiral in testiral
airbage... Menda tudi BMW ne ostane cel pri tem...

> se pravi vse prave firme ga imajo in ne laufajo poceni shita.. kot je to
> npr.  linux... sicer pa sami veste da se obcasno sesede.. in celo ze
> virusi obstajajo za to... tako da... no comment on that subject

Hja, res je, da se Linux kdaj pa kdaj sesede... Npr., ko sem izvedel za
Pentium BUG (ne vem vec, kako se mu rece), sem ga pri sebi prav veselo
sprobal... In res, Linux se je ustavil! In Wintendo se je ustavil... In
DOS se je ustavil... In prav gotovo bi se tudi Solaris. Le da bi se
slednji verjetno ustavil se zdaj.

Ce pa Linux postavis kot server, ga das v en kot in mu pustis, da dela,
kar ima za delat, pa se ne seseda. And that's it.

    D.

PS.: Ce Linux uporabljajo taki bebci, kot so pri NASI, potem pa res ni
primeren zate...

PPS.: A ves, kaj pomeni LUGOS ? (namig, ni Solaris Users Group Of
Slovenia...)

Dodatne informacije o seznamu Starilist