[ LUGOS ] Bootanje laptopa...

Danilo Godec danci na kibla.org
Sre Mar 11 18:10:50 CET 1998

On Wed, 11 Mar 1998, Timotej Ecimovic - Cic wrote:

> Torej vprasanji (koncno!):
>   A je imel kdo ze kaksne take probleme in kako jih je resil?
>   Ce ni druge resitve, a kdo ve kako pri butanju Win95 pridobiti
>     se preden se dokoncno zbutajo Win95 kaksen boot meni, kjer
>     se lahko odlocim za Linux cez LOADLIN ali pa za Win95?
>     (Tako kot tisti meni, ki se pojavi ce se Win95 ne zbutajo
>      do konca in dobis neke 'safe' mode.)

Glede laptopa, LILOta ipd. ti zal ne morem pomagat... Glede Wintendo
boot-menuja pa v attachu...

  D.

Datoteka config.sys:

[Menu]
MenuDefault=Linux, 5
MenuItem=Win, Ime prve opcije
MenuItem=Linux, Ime druge opcije

[Win]
Device = Tukaj vstavis pac vse, kar rabis za Wintendo...

[Linux]
Tukaj verjetno nic ne rabis...

Datoteka autoexec.bat:

@Echo Off
Cls
REM Na zacetek vstavis pac splosne opcije, ki so skupne obema menujema...
Goto %Config%

:Win
REM Dodas se vse, kar rabis za Wintendo, na koncu pa pozenes win.com
Win.com

:Linux
loadlin .......

Datoteka msdos.sys: v tej datoteki obstaja vrstica BootGUI... Nastavis jo
na 0, da se GUI ne starta avtomatsko.

BootGUI=0

UI ne

Dodatne informacije o seznamu Starilist