[ LUGOS ] Bootanje laptopa...

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Sre Mar 11 23:54:29 CET 1998

Timotej Ecimovic - Cic wrote:

> Hi!
>
> Nekaj casa se ubadam z enim problemom, in bi bil zelo vesel
> (lastnik laptopa pa se bolj!) ce bi mi kdo pomagal:
>
> Laptop Toshiba 460 CDT, 2Gb disk javlja geometrijo 525/128/63.
> Gor so bili prej Windows 95. S FIPSom razbijem particijo na pol.

Jaz sem imel podobne tezave z original IBMi. Nekako se ni hotel
zbootati, ker je cisto napacno prebral geometrijo diska.

Pomagalo je, da sem z parametrom geometrijo definiral. Z slackwarom
je slo to takole:

LILO prompt: linux hd=aaa,bbb,ccc hd=ddd,eee,fff

s tem, da sem imel 2 IDE diska. Z enim zelo starim slackwarom
sem namesto parametra hd moral podati hda, oziroma hdb. Z novim RH 5.0
sta spet parametra hda in hdb, ne dvakrat hd.

Ko ga bos uspesno instaliral, ne pozabi v lilo konfiguracijo dodati teh
posebnih
parametrov, t.j.:

image=/boot/vmlinuz-2.0.32
        label=linux
        root=/dev/hda1
        append="hda=826,16,63 hdb=826,16,63"
        read-only

Ce je problem v geometriji diska seveda.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676