[ LUGOS ] Bootanje laptopa...

Timotej Ecimovic - Cic cic na fiz.uni-lj.si
Sre Mar 11 16:44:36 CET 1998

Hi!

Nekaj casa se ubadam z enim problemom, in bi bil zelo vesel
(lastnik laptopa pa se bolj!) ce bi mi kdo pomagal:

Laptop Toshiba 460 CDT, 2Gb disk javlja geometrijo 525/128/63.
Gor so bili prej Windows 95. S FIPSom razbijem particijo na pol.

Vtaknem Debian boot floppy (rescue 1440, od 1.3.1 Debiana),
se lepo pojavijo tiste help opcije in boot prompt, tudi
F2, F3 tipke delajo kot morajo. Nato stisnem enter,
Napise Loading Linux, pridejo ene tri pikice, nato pa
*squish* se masina zresetira nazaj. Probam se enkrat, ista
fora, samo da tut tri pikice ne pridejo. Probam tretjic
in se mi zdi da ugledam nekih 8 pikic po Loading Linux,
preden se resetira zadeva.

Probam cisto za foro se en predpotopni Slackware boot
floppy, ista fora.

Nato startam Win95, Vtaknem Debian CD, in probam LOADLIN.
Dela kot raketa. Zbuta se Debian instalacija, jaz lepo
poinstaliram base in vecino ostalega, vkljucno z LILOtom.
Nato skonfiguriram LILO (brez kaksnih special opcij),
zalaufam, lepo naredi vse.

Shutdownam, pride LILO boot:, stisnem enter,
dobim Loading Linux... in spet *squish* se resetira.
Nekako uspem priti do Windowsov, zbutam spet cez LOADLIN
in dela fino. Probam vse mogoce LILO parametre (compact,
linear, fix-table, vse kar vem ali ne vem zakaj sploh je),
rezultat vedno enak. Nekaj pikic po Loading Linux in se resetira.

Probal sem z LILOtom bootati kernel iz DOS filesistema, rezultat
isti (a to sploh gre, glede na FAT in vse?).

Skratka ce se na glavo postavim, mi ne rata zbutat Linuxa drugace,
kot da zbutam Win95 in od tam z LOADLINom zbutam naprej Linux.
Od tam dela brez kakrsnih koli problemov.

Ena moznost je da je kaj kriva geometrija diska, (celotna /
particija torej tudi kernel naj bi bil pod 1024 cilindrom), ki
se javlja napacna ali kaj vem kaj (probal nekaj kernel parametrov,
brez uspeha).
Ampak to ne razlozi zakaj se mi boot flopi ni zbutal (na drugi masini
se je, torej ni bil floppy zanic).

Torej vprasanji (koncno!):
  A je imel kdo ze kaksne take probleme in kako jih je resil?
  Ce ni druge resitve, a kdo ve kako pri butanju Win95 pridobiti
    se preden se dokoncno zbutajo Win95 kaksen boot meni, kjer
    se lahko odlocim za Linux cez LOADLIN ali pa za Win95?
    (Tako kot tisti meni, ki se pojavi ce se Win95 ne zbutajo
     do konca in dobis neke 'safe' mode.)

Hvala za morebitno pomoc,
  Cic

Dodatne informacije o seznamu Starilist