[ LUGOS ] !?!?xTfs prokleti SLO fonti....

Alen Salamun snowman na hal9000.medinet.si
Ned Jun 21 15:27:38 CEST 1998

On 20-Jun-98 Primoz Peterlin wrote:
> Ne vem več, če sledim... Prej sem nekako razumel, da ti pod X11 vse deluje
> normalno (s pritiskom na tipko Č se v xtermu pojavi znak č, in tako
> naprej). Iz zgoraj zapisanega poskušam razbrati, da imaš tudi v X11 enake
> težave z vnosom naših znakov kot v konzolnem načinu. Je moje razumevanje
> problema pravilno?
V konzoli pod X-i je isto sranje. Drugace v Xih (StarOffice, Netscape..) dela
vse tipi topi samo ena finta je bila se v onem xmodmapu ki je naveden v tvojem
howo:
keycode  22 = BackSpace BackSpace
keycode  22 = Delete Delete
To mas zaporedno notri. Oni Delete je prevec, ker potem backspace tipka deluje
isto kot delete tipka oz. v konzoli ne deluje...

> Preslikava tipkovnice v konzoli in v X11 nimata dosti skupnega, kar zoži
Vem...

> * slovensko tabelo preslikav preizkusi z drugo ukazno lupino (npr. tcsh)
probal isto sranje...Ena zanimivost. Ce napisem npr: ls pa pritisnem cc mi
napise "no help file for ls", dj mi vrze na ekran presnji ukaz...Pravo sranje...
cc ma sicer pot dumpkeys vredu vrednost: +egrave

Tipkovnica je Cherry SLO PS2 tak da v tem ni problem.

LP, Alen
* E-Mail: Alen Salamun <snowman na hal9000.medinet.si> *
*          Date: 21-Jun-98  Time: 15:18:59          *

Dodatne informacije o seznamu Starilist