[ LUGOS ] !?!?xTfs prokleti SLO fonti....

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Tor Jun 23 16:21:12 CEST 1998

On Sun, 21 Jun 1998, Alen Salamun wrote:

> V konzoli pod X-i je isto sranje. Drugace v Xih (StarOffice, Netscape..) dela
> vse tipi topi

Tipkovnica v ,,konzoli pod X-i`` (xterm?) se preslika x xmodmap, zatem pa
se preberejo še vse nastavitve ukazne lupine. StarOffice uporablja svoj
mehanizem za preslikavo tipkovnice. V Netscape pa sam pravzaprav ne znam
*vnašati* naših znakov (samo prikaz naših znakov je seveda trivialen).
Lahko prosim na kratko napišeš, kako si to storil, da vključim v HOWTO?

> .samo ena finta je bila se v onem xmodmapu ki je naveden v tvojem
> howo:
> keycode  22 = BackSpace BackSpace
> keycode  22 = Delete Delete

Popravljeno, hvala.

> probal isto sranje...Ena zanimivost. Ce napisem npr: ls pa pritisnem cc mi
> napise "no help file for ls", dj mi vrze na ekran presnji ukaz...Pravo sranje...
> cc ma sicer pot dumpkeys vredu vrednost: +egrave
> Tipkovnica je Cherry SLO PS2 tak da v tem ni problem.

Kar je, glej ga zlomka, prav istoležni znak v kodnem naboru ISO 8859-1.
Ne bi dal roke v ogenj, da v dumpkeys ni nekje zapečen Latin-1. Obnašanje
onih tipk pa mi daje slutiti, da se (precej nekontrolirano) interpretirajo
kot nekakšni metaznaki.

Bi bil hudo užaljen, če te prosim, da še enkrat pregledaš, če je z
$HOME/.inputrc res vse v redu?

Lep pozdrav, Primož

--
Primož Peterlin         email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Inštitut za biofiziko MF, Lipičeva 2, SI-1000 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist