[ LUGOS ] !?!?xTfs prokleti SLO fonti....

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Sob Jun 20 21:09:20 CEST 1998

On Thu, 18 Jun 1998, Alen Salamun wrote:

> Jep...Mam vse notri...
> Npr. ce pritisnem cc dobim na ekran slash in 033 (slash pravtako v X ih sedaj
> ne gre narediti ko mam slo tipkovnic...Heheh...ALT+tipke mu nekak ne
> funkcionira...Res pa je da sem uporabil kar obstojeci modmap za si ko je zraven
> X-ov....Pa se backspace pa del sem moral zdaj rocno definirati da delata v
> .xinitrc)

Ne vem več, če sledim... Prej sem nekako razumel, da ti pod X11 vse deluje
normalno (s pritiskom na tipko Č se v xtermu pojavi znak č, in tako
naprej). Iz zgoraj zapisanega poskušam razbrati, da imaš tudi v X11 enake
težave z vnosom naših znakov kot v konzolnem načinu. Je moje razumevanje
problema pravilno?

Preslikava tipkovnice v konzoli in v X11 nimata dosti skupnega, kar zoži
možne vzroke, če se v obeh primerih pojavlja ista napaka. Kaj lahko
poskusiš:

* popravi tabelo preslikav tipk, da bo tipka Č (\v{c}) dajala neko kodo
med 32 in 126.

* slovensko tabelo preslikav preizkusi z drugo ukazno lupino (npr. tcsh)

* sposodi se kje kakšno tipkovnico in slovensko tabelo preslikav preizkusi
z njo (tipkovnica je lahko tudi ameriška; pritisk na tipko desno od L mora
proizvesti č)

...in nas obveščaj o uspehih.

Lep pozdrav,

Primož Peterlin

--
Primož Peterlin         email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Inštitut za biofiziko MF, Lipičeva 2, SI-1000 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist