[ LUGOS ] hitrejsi UART - rezultati (ali pa ne)

Matjaz Terpin matjazt na comcom.si
Sre Jun 17 09:34:12 CEST 1998

On Wed, 17 Jun 1998, BlaY0 wrote:

> Yo!
>
> Si morda poizkusil setserial /dev/cuaX uart 16650 ? Namrec tudi mene ta
> zadeva zanima. A sploh deluje in ce deluje kako deluje. 16650 naj bi
> uporabljal 32 Byte FIFO buffer, samo tole se meni zdi vse nekako zavito v
> meglo?!?! Se pravi ce imas ti fizicno UART 16650, s setserial pa 16550A,
> potem ti po mojem zadeva dela samo z 16 Byte bufferjem in pri vecjih
> hitrostih 2x bolj obremenjuje procesor. Se pravi ce imas pII 273MHz se ti
> to prakticno nic ne pozna, ce pa imas za router recimo eno 386 mashino bo
> [...]

V drivers/char/serial.c je omenjen 16650, ni pa 16C650. Pri 16650 pise,
da je nekaj narobe (ali pa vsaj cudno) z njegovim FIFOtom in ga zato sploh
ne uporablja. Torej je po moji pameti bolje, ce OS misli da ima 16550A in
zato uporablja vsaj tistih 16 bajtov.
"Moja" masina je pa pentium 133 in sluzi se kot DNS, NFS in SMB server,
na njej pa tece se MRTG, ki pokuri vecino procesorskega casa, ampak vseeno
ne prav dosti. Mislim da ne bo problema.
Pa tudi ce bo, ne bo nihce opazil...

LP!

Matjaz

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si