[ LUGOS ] hitrejsi UART - rezultati (ali pa ne)

BlaY0 blayo na Lightning.thz.net
Sre Jun 17 08:50:04 CEST 1998

Yo!

On Tue, 16 Jun 1998, Matjaz Terpin wrote:

> Malo nazaj sem spraseval o vasih izkusnjah z novimi
> UART-i 16C650. Zadovoljivih odgovorov nisem dobil, sem
> pa preizkusil dve taki kartici. Obe imata UART 16c650, obe
> sem dobil pri Datacom-u in obe staneta okoli 5K. Ena je
> Zyxel-ova in ima en serijski in en paralelni port, druga
> je neka magicna noname turbo kartica z dvema serijskima
> portoma. Obe linux spozna kot 16550A in obe imata
> jumperje za nastavitev faktorja hitrosti - nastavis torej

Si morda poizkusil setserial /dev/cuaX uart 16650 ? Namrec tudi mene ta
zadeva zanima. A sploh deluje in ce deluje kako deluje. 16650 naj bi
uporabljal 32 Byte FIFO buffer, samo tole se meni zdi vse nekako zavito v
meglo?!?! Se pravi ce imas ti fizicno UART 16650, s setserial pa 16550A,
potem ti po mojem zadeva dela samo z 16 Byte bufferjem in pri vecjih
hitrostih 2x bolj obremenjuje procesor. Se pravi ce imas pII 273MHz se ti
to prakticno nic ne pozna, ce pa imas za router recimo eno 386 mashino bo
pa vsak dodaten proces na mashini upocasnil transfer...

Se pravi mene zanima ce UART 16650 pod Linux-om res deluje in kako bi to
sprobal? Btw v Serial-HOWTO UART 16650 sploh ni omenjen...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist