[ LUGOS ] Multiport karice.

Andrej Kositer cwetto na slon.net
Tor Jun 16 09:33:01 CEST 1998

On Mon, 15 Jun 1998, Edi Suc wrote:

> Na linux skatlo bi rad priklopil tja do 16 serijskih (tekstovnih)
> terminalov. Kdo je ze kaj takega pocel?
>
> Zanima me pa, za kaksno kartico se odlociti, kje se jo da dobiti, koliko
> problizno stane konkretna kartica in obremenitev racunalnika, ki jo taka
> kartica povzroca (oz ali bom s to kartico za serviranje terminalov rabil
> nonium+ 999MHz z 1e250 TB RAMa ali eno 486/100 z 8MB).

Proizvajalec multiport kartic, ki je prvi in konkretno podprl Linux
community je bil Cyclades (dal je na voljo source vseh svojih driverjev)
zato velja, da omenjene kartice delajo najbolje z Linuxom.

V nasem podjetju uvazamo in prodajamo Cyclades produkte, tudi multiport
kartice. Na voljo je vec modelov - up to 128 portov ali vec na masino

cene: od 70kSIT za 8 portne nerazsirljive octopus
od 200kSIT za razsirljive 16 portne (RISC procesor) - te modeli ne
potrebujejo kaj dosti vec kot 486 - samo RAAAMMMMAAAA mora imeti dovolj.

Reply privat za vec info!

lp

Andrej KOSITER

Omrezje SloN

AGENDA d.o.o. Maribor				email: 	andrej.kositer na slon.net
tel.:+386 62 22 63 64				web:	http://www.slon.net
2000 Maribor
Slovenija