[ LUGOS ] !?!?xTfs prokleti SLO fonti....

Alen Salamun snowman na hal9000.medinet.si
Sre Jun 17 00:00:03 CEST 1998

On 16-Jun-98 Primoz Peterlin wrote:
> Huh? Nismo tega jemali že pred leti?
Ja mogoce..Ampak do danes se mi ni zdelo pomembno imeti nasih crk v konzoli,
pol pa sem dobil novo tipkovnico, ki je SLO pa hmm...mi bolj pase novi razpored.
No seveda je SLO  tipkovnica najvecje sranje kar obstaja za programiranje ali
ipka...

> Morda loadkeys slovene?
Nenene....Evo moj postopek:

loadkeys slovene
setfont iso02.f16

In ce dam "cat test" (V test pa mam notri chr kode slo znakov) so izpisani brez
problema. Ampak ko jaz tolcem po cs, zz,... Samo nekaj piska tipkovnica in se
nic ne prikaze tudi echo -en "\\33(K" ali kako je ze nic ne pomaga...
Sumljivo se mi pa zdi, da ko dam "dumpkeys" mi na scan kodi 43 (ki naj bi bil
zz) pokaze to:

keycode  43 = +threequarters    +registered       currency

To nekj ne stima...Mislim da....Ce dam v slovene.map.gz na 43 npr. A mi tudi
izpise A pol na ekran...

LP, Alen
* E-Mail: Alen Salamun <snowman na hal9000.medinet.si> *
*          Date: 16-Jun-98  Time: 23:53:51          *

Dodatne informacije o seznamu Starilist