[ LUGOS ] !?!?xTfs prokleti SLO fonti....

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Tor Jun 16 23:18:30 CEST 1998

On Tue, 16 Jun 1998, Alen Salamun wrote:

> Kak za vraga naj pricaram one smotane SLO fonte v konzoli????

Huh? Nismo tega jemali že pred leti?

> Ko naredim cel postopek opisan v SLO_HOWTO sicer vidim slo fonte na zaslonu, ce
> izpisem eno datoteko, ko so notri ampak tipke cz,sz...nic ne prikazejo samo
> nekaj tulijo...Sem tudi on echo -n -e ....solato naredil pa nic ne pomaga...

Morda loadkeys slovene?

> Pod X-i pa v xtermu nastane tako in tako splosna zmesnjava, ce vklopim slo
> nabor se v X-ih....Moram modmap spremeniti malo....

Pomagal bi natančnejši opis nastale zmešnjave.

> Uporabljam redhat 5.1.

Jaz ga sicer ne, ne verjamem pa, da je kaj hudo drugačen od ostalih
distribucij.

> Mislim, da je zadnji cas, da se on slo howto malo korigira...

V HOWTO sicer nekaj stvari *manjka*, ne zavedam se pa, da bi kaj ključnega
bilo *narobe*. No ja, recimo konfiguracijski datoteki za X11 se reče
drugače, to je pa približno vse, česar se ta hip domislim, takole na
pamet. Pa v Xmodmap je bilo nekaj popravkov, ampak to pravzaprav ni več
del HOWTO. Če je še kaj, česar se ne zavedam, pa seveda, prosim, z besedo
na dan. Res pa je, da že nemarno dolgo obljubljam naslednjo izdajo...

Lep pozdrav, Primož

--
Primož Peterlin         email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Inštitut za biofiziko MF, Lipičeva 2, SI-1000 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist