[ LUGOS ] !?!?xTfs prokleti SLO fonti....

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Sre Jun 17 14:36:35 CEST 1998

On Wed, 17 Jun 1998, Alen Salamun wrote:

> Nenene....Evo moj postopek:
> loadkeys slovene
> setfont iso02.f16
> In ce dam "cat test" (V test pa mam notri chr kode slo znakov) so izpisani brez
> problema. Ampak ko jaz tolcem po cs, zz,... Samo nekaj piska tipkovnica in se
> nic ne prikaze tudi echo -en "\\33(K" ali kako je ze nic ne pomaga...

Dobro, naslednji poskus. Ali ukazna lupina spušča skozi osembitne znake?
Je v $HOME/.inputrc (za bash) vse, kar mora biti tam?

set meta-flag on
set convert-meta off
set output-meta on

> Sumljivo se mi pa zdi, da ko dam "dumpkeys" mi na scan kodi 43 (ki naj bi bil
> zz) pokaze to:
> keycode  43 = +threequarters    +registered       currency
> To nekj ne stima...Mislim da....Ce dam v slovene.map.gz na 43 npr. A mi tudi
> izpise A pol na ekran...

Bom pogledal, kaj bi to bilo. Lahko, da ima dumpkeys kje zapečen kak
Latin1.

Lep pozdrav, Primož

--
Primož Peterlin         email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Inštitut za biofiziko MF, Lipičeva 2, SI-1000 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist