[ LUGOS ] !?!?xTfs prokleti SLO fonti....

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Pet Jun 19 01:08:58 CEST 1998

Alen Salamun wrote:

> Jep...Mam vse notri...
>
> Npr. ce pritisnem cc dobim na ekran slash in 033 (slash pravtako v X ih sedaj
> ne gre narediti ko mam slo tipkovnic...Heheh...ALT+tipke mu nekak ne
> funkcionira...Res pa je da sem uporabil kar obstojeci modmap za si ko je zraven
> X-ov....Pa se backspace pa del sem moral zdaj rocno definirati da delata v
> .xinitrc)

Katero tipkovnico imas? Lahko, da imas tipkovnico, ki se malo razlikuje
od tiste, ki je standardno vkljucena. Te probleme sem imel tudi jaz,
nato pa sem si definiral xmodmap-e (slo in ang) tako, da ustrezajo kodam
tipkovnice (s komentarji). Ce zelis, lahko poskusis z njima (Tipke levi
in desni Win ter Menu so nedefinirane, tako da si jih lahko sam
definiras tako, kot ti bo najbolje ustrezalo), lahko pa si tudi dobis
paket xkeycaps in si pomagas z njim.

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist