[ LUGOS ] X-i

Anze Vidmar anze.vidmar na s-sser.lj.edus.si
Ned Jun 14 19:20:34 CEST 1998

Lep pozdrav,

moram reci da sem biu nad RH5.1 malce razocaran. Moji prvi koraki so bli na Rh4.1 in so tudi ostali do sedaj. Zdaj nevem, ali sem se tako navadiu 4.1 da mi je 5.1 skoraj nekaj cisto novega, ali pa sem toliko zaostajal za razvojom te distribucije. Dejstvo je da (vsaj pri RHu je tako) bolj hoce biti OS enostaven, bolj zakompliciran je. Recimo 4.1 sem skonfigurilral VSE ampak rec cisto VSE brez tezav, medtem ko pri 5.1 so tezave ze z X-i, da ne omenjam sendmaila...
    Dovolj dolgovezanje, in preidem k stvari... Ocitno sem tolko neizkusen z X-i da ih ne znam skunfigurirati, ozr, ne nam nastaviti 	 zelelne vizualne resolucije desktopa. Opaziu sem da imam v fajlu XF86Config vizualno resolucijo nastavljeno na 320x200 (uporabljam SVGA server, ker imam Trident 9680, 1Mb). Takoj ko resolucijo spremenim na recimo 640x480 X-om ze ne odgovarja vec. Sisto sem obupal. Rocna nastavitev pravtako ne zaleze! Najprej sem za nastavitev uporabil Xconfigurator, ki pa ima to slabost da sam detektira graficno kartico (v mojem primeru je ni ravno zadel?), medtem ko pa Xconf pa po zelelnjih nastavitvah mi X-i javij ene 2 errorja da jim nekaj ne pase... V glavnem zmeda totalna!
    Zanima me kaj lahko fajl XF86Config ki je bil na RH4.1 uporabim za ta fajl v 5.1? To se mi zdi se edina mozna resitev do sedaj! Ekran od Xov je PORAZEN! Kurzor sega sigurno cez 1/4 ekrana itd... V glavnem ta resoulucija je neizdrzna.
    Ali ima kdo kaksen nasvet, drugace se pa nebi branil ce bi mi nekdo  (V privat seveda) poslal kompletni fajl XF86Config, da ga malce primerjam z mojim... mogoce se mi se kaj posveti...
   V glavnem, upam da nisem bil prevec nesmiselen, in kaksnega uporabnika RH5.1 (recimo Blayo :) prosim za kakrsenkoli koristen nasvet v zvezi s konfiguracijo X-ov.

 10000000000x

Anze.

Dodatne informacije o seznamu Starilist