[ LUGOS ] Problemi s Stealth Video 2500

Ivek Ivan.Kolenko na guest.arnes.si
Pon Jun 15 01:30:04 CEST 1998

Lep pozdrav ,

Instaliral sem si Caldera Open Linux Base. Vse je O.K. razen X-ov.
Vem, da so problemi s karticami Diamond, vendar sem se kar nekako
razveselil, ko sem v instalaciji videl napisano svojo kartico, vendar ne
za dolgo.
Instaliral sem X86 na max vizualno resolucijo za to kartico (1024 x 768)
in pri zagonu je bil ekran katastrofa. Ko pozenem katerikoli program
sega  njegov screen cez vse fizicne meje mojega ekrana (Philips
briliance 1520). Kljub temu, da sem sedaj vizualno resolucijo spremenil
na 320x200 (prej sem poizkusal tudi 640x480) so screen-i ob prvem zagonu
programa se vedno zunaj desktop-a.
Ali mi lahko kdo pove kaksen naslov, kjer bi lahko prebral kaj vec o
tem, oz. ali je imel kdo podobne probleme.
Upam, da nisem prevec tecen.

Hvala za eventualno pomoc.

Ivek

Dodatne informacije o seznamu Starilist