[ LUGOS ] exim

Gasper Fele polz na writeme.com
Ned Jun 14 14:56:53 CEST 1998

Ravnokar sem instaliral debiana (sistem se mi je sesul - odklop diska
med delovanjem). Problem je sledeci:
Prej sem uporabljal sendmail in mi je zadeva lepo dostavljala mail med
uporabniki. Po instalaciji exima pa mi je najprej tezil, da manjka
/etc/exim.conf, ki sem ga zato prekopiral iz /usr/doc/exim.

Ko sem poiskusil pobrati svojo posto s serverja, pa mi je fetchmail
napisal, da exim noce sprejeti imena polz kot veljavnega naslova. Zato
sem v svojem
.fetchmailrc-ju nastavil svoje ime na polz na localhost, po cemer mi je
fetchmail lahko DLjal posto, ki pa do mene ni prisla.
Prav tako ni do mene prisla posta, ki sem jo kot root poslal polzu.

Torej, ali kdo tukaj uporablja exim za posiljanje poste lokalnim
uporabnikom in ven? Ce je temu tako, bi ga prosil, da mi poslje svoj
/etc/exim.conf in /etc/aliases, da si bom lahko resitev ogledal na
primerih.

Hvala.

Dodatne informacije o seznamu Starilist