[ LUGOS ] RE: SIOCADDRT

Metod Koželj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Jun 18 13:14:40 CEST 1998

Howdy!

On Thu, 18 Jun 1998, Janez Trenz wrote:

> Meni je šlo čisto vredu. Edina stvar, ki jo je plug&play instalacija
> naredila ne čisto po mojem okusu, je, da je za Compex Freedomline32
> izbarala Tulip gonilnik in ne de4x5. Je pa to moja osebna kaprica.
> Zdaj samo še sledi ureditev konzole za iso8859.2 (8bit znaki, font),
> Xov (iso8859.2 fonti, tipkovnica).

Po dokumentaciji itd. sodeč bi rekel, da je tulip driver boljši od de4x5,
še zlasti, če imaš kakšno de500 kompatibilno kartico. Tudi meni
(Linux/Alpha RH5.0, DE500XA) se tulip driver obnese, de4x5 se pa ni.

> Ali ima kdo Xkb keymap za slovensko tipkovnico? Enkrat sem prišel do
> polovice pa sem odnehal. *Pozor* to ni navaden keymap.

Poglej si Slovenian-HOWTO na naslovu

   http://sizif.mf.uni-lj.si/linux/cee/Slovenian-HOWTO.l1.html

V tem dokumentu je vse dokaj lepo napisano.
(Primož, ali obstaja dokument s končnico l2.html?).

BTW, me zanima, kakšni argumenti so v prid uporabe konzole pod Linuxom v
primeru, ko ti Xi spodobno tečejo. Saj vem, konzola je uporabna, če imaš
tipično server postavitev, ampak za workstation postavitev? Jaz konzolo
uporabljam povprečno 10 minut na mesec (2x po 3 minute, ko delam backup na
X-less mašini pa še kakšno minuto na drugih mašinah od časa do časa).

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist