[ LUGOS ] Panika!

Metod Koželj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Jun 18 13:19:59 CEST 1998

Howdy!

On Thu, 18 Jun 1998, Luka Romih wrote:

> Debian je precej neumen glede lilota. Navrze en bogi lilo, ki je 'eden za
> vse', pa si pomagaj, ce hoces. V /usr/doc/lilo/samples sicer najdes en
> programcek za naredit boljsi lilo.conf, ampak privzame za default linux
> particijo, ostalo pa po zelji. Jaz bi pa raje, da bi se bootala originalno
> se vedno win95 particija, zato tako sem sel rocno spreminjat zadevo in
> sicer sem tisti 'boot=/dev/hda2' spremenil na hda3, ki je Win95 particija.
> Eeee, zdaj imam LILO instaliran na win95 particiji. DOSov fdisk pravi, da
> [...]

Se bojim, da si s tem, ko si lilo instaliral na DOS particijo, povozil
korenski imenik (ali pa morda fato) na tisti particiji. Brez težkih muk
najbrž ne boš dobil nazaj vsebine tiste particije.

Se bojim, da bo edina rešitev formatiranje particije.

Pa še kanček moraliziranja: preden spreminjaš stvari, za katere ne veš
kako delujejo, preberi navodila.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist