[ LUGOS ] RE: SIOCADDRT

Janez Trenz janez.trenz na usa.net
Čet Jun 18 12:19:59 CEST 1998

Živ,

Meni je šlo čisto vredu. Edina stvar, ki jo je plug&play instalacija
naredila ne čisto po mojem okusu, je, da je za Compex Freedomline32
izbarala Tulip gonilnik in ne de4x5. Je pa to moja osebna kaprica.
Zdaj samo še sledi ureditev konzole za iso8859.2 (8bit znaki, font),
Xov (iso8859.2 fonti, tipkovnica).

Ali ima kdo Xkb keymap za slovensko tipkovnico? Enkrat sem prišel do
polovice pa sem odnehal. *Pozor* to ni navaden keymap.

Janez Trenz
e-mail: janez.trenz na usa.net

PS. Ko sem že pri fontih. Kot lastnik OS/2 imam precej lepih fontov
s šumniki. Hec je v tem, da v njih so šumniki, vendar je znakov precej
več kot 256. Kako do šumnikov?

-----Original Message-----
From: owner-lugos-list na www.lugos.si
[mailto:owner-lugos-list na www.lugos.si]On Behalf Of Samo Gabrovec
Sent: Monday, June 15, 1998 10:19 PM
To: lugos-list na lugos.si
Subject: [ LUGOS ] SIOCADDRT

Ko sem cist na frisno instaliral 5.1 mi na koncu pri konfiguraciji Lan-a
rece da
nimam Network kartice, + da noce instalirat Lilo-ta na nobeno parcitijo...
Med t
em ko pa vse to lepo dela iz mojih orginalnih RH 5.0 cd-jev. T`k. RH 5.1 sem
si
dobl iz ftp.kibla.org *iso image* in zgleda da je neki narobe z njim al pa
je
vsak 5.1 tak. Drugace pa vse ostalo lepo dela, hmm no ja saj jaz nisem
opazil
kaj drugega.

Dodatne informacije o seznamu Starilist