[ LUGOS ] SIOL

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Pet Jun 12 19:03:01 CEST 1998

Tomaz Ocepek wrote:

> ojla!

> takole bom jaz rekel... Na SIOLu fantje razpolagajo z opremo, ki jo v
> USA mecejo na odpade, se pravi, je NE prodajajo, ampak jo DIREKTNO
> odvazajo na smetisca... PREVERJENO!!! Torej samo toliko o njihovi
> opremi... samo routerji (sej ne recem, so CISCO, katera serija tocno ne
> vem, vem pa da jih ne delajo vec.)

Definiraj 'oprema'..

> mogoce, ker je lazje za njih administrirati to?

Za to obstajata vsaj dva razloga:
- telnet je nevaren, ssh-ja pa ljudje obicajno nimajo
- html brkljalnik ima prakticno vsak uporabnik interneta, vecina
brkljalnikov v uporabi podpira ssl

Ali so zadeve postavljene tako, kot bi morale biti, je pa druga zgodba..

Andrej

--
Andrej Presern, andrejp na luz.fe.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist