[ LUGOS ] SIOL

Tomaz Ocepek ocepek na fog.sk-pttsc.lj.edus.si
Pet Jun 12 15:20:36 CEST 1998

ojla!

On Fri, 12 Jun 1998, Tic Pavlin wrote:

>  "V SiOL-u razpolagajo z najsodobnejo vrhunsko opremo, ki ji v Sloveniji,
>  pa tudi na irem obmoju srednje in vzhodne Evrope ni enake."

takole bom jaz rekel... Na SIOLu fantje razpolagajo z opremo, ki jo v
USA mecejo na odpade, se pravi, je NE prodajajo, ampak jo DIREKTNO
odvazajo na smetisca... PREVERJENO!!! Torej samo toliko o njihovi
opremi... samo routerji (sej ne recem, so CISCO, katera serija tocno ne
vem, vem pa da jih ne delajo vec.)

> Hmmm.. kolikor vem imajo na SIOLu zelo heterogeno opremo kar se OSov tice.
> Nekaj je baje Solarisev, ena masina naj bi bila celo Linux in nekaj celo
> NTjev..... neuradni vir.. ampak verjetno resnicen...

ja res je... Solarise laufajo na parih misinah, in sicer na nekaterih
testnih masinah, in na njihovem mainframe-u (taurus1 in taurus2), kjer
imajo 10T diskovja, ali pa zdaj ze mogoce vec? no v glavnem imajo tudi
NTje, ki pa sami veste... Linux pa je samo eden, in se ta sluzi samo za
SMS.

> P.S.:Zakaj ima SIOL spremembo gelsel prek WWWja in ne prek telneta, oz. cesa
> podobnega?????
mogoce, ker je lazje za njih administrirati to?

lp,
tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist