[ LUGOS ] SIOL

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Pet Jun 12 21:57:51 CEST 1998

On Fri, 12 Jun 1998, Tomaz Ocepek wrote:

> takole bom jaz rekel... Na SIOLu fantje razpolagajo z opremo, ki jo v
> USA mecejo na odpade, se pravi, je NE prodajajo, ampak jo DIREKTNO
> odvazajo na smetisca... PREVERJENO!!! Torej samo toliko o njihovi
> opremi... samo routerji (sej ne recem, so CISCO, katera serija tocno ne
> vem, vem pa da jih ne delajo vec.)
Sorry pal, da v USA mecejo na odpade SUN Sparc masine pa se nisem slisal.
Zadeva je v tem, da se tudi s slabo masino lahko marsikaj naredi, ce imas
glavo na pravem mestu. Ne da bi bil nek zagovornik SIOLa ampak tam dela kr
nekej velkih glavc, tj. kritizirat je lahko, na noge postavit in
vzdrzevat eno gigantsko zadevo je pa malo tezje.

10T ?!@# Zresni se clovek.

Navaden nekoidiran TCP/IP v4 zna snoopat vsak kekec, SSL3 pa le redkokdo.

Rok Krulec aka Tantadruj

--
Send mail to mailto:Rok na fpp.edu, check out my Web barn at http://Rok.fpp.edu or visit #Linux.SI
Point your finger to roki na mirage.fpp.edu for public PGP encryption key

Dodatne informacije o seznamu Starilist