[ LUGOS ] Graficna kartica.

Janez Trenz janez.trenz na usa.net
Čet Jun 18 12:19:57 CEST 1998

Ziv,

Imam ATI Xpert na Work z 8MB SGRAM, pa se mi malo kolca za
Milleniumom (zakaj mora bit pri nas tako drag? ma kdo idejo?).
Je skoraj še enkrat hitrejši v Xih in ima hardware za overlay. Kaj to
pomeni? Ob X strezniku, ki podpira overlay, ga pozeneš v 32 ali 24
bitnih barvah (TrueColor), pa delajo tudi tisti programi, ki sicer delajo
samo z 8 bitnimi barvami (PseudoColor) ali (GreyScale). Se pravi odpade
na novo zaganjanje X streznika, da lahko pozeneš problematicen
program. Za to sicer potrebuješ neXfree86 streznik, ki to podpira, kar
pa spet nekaj stane :(

Janez Trenz
e-mail: janez.trenz na usa.net

PS. Na skrivaj cakam na Productivo G200.

-----Original Message-----
From: owner-lugos-list na www.lugos.si
[mailto:owner-lugos-list na www.lugos.si]On Behalf Of Lana Milinkovic
Sent: Monday, June 15, 1998 10:38 PM
To: lugos-list na lugos.si
Subject: Re: [ LUGOS ] Graficna kartica.

On Mon, 15 Jun 1998, Tic Pavlin wrote:

> Nabavlam novo masino in zanima me katero Graficno kartico mi priporocate
> za Xe... tisto s katero je najmn problemov.. razmislam o mileniumu II al
> pa ATI Expert na work .. al neki tacga.

Cca 3 tedne nazaj sem se ukvarjala s podobno stvarjo. Upgrade graficne
kartice. Po popolnoma isti dilemi kot jo imas ti, sem glede na
zmogljivosti in na ceno in po testiranju obeh odlocila, da je ATI expert
z 8 rama boljsa resitev. Milinium ni imel bistvenih prednosti, Atiju so pa
pravkar padle cene, docim Miliniumu pa se ne. Ergo...buy ATI.

Dodatne informacije o seznamu Starilist