[ LUGOS ] Multiport karice.

Borut Jereb borut.jereb na likopris.si
Tor Jun 16 08:38:07 CEST 1998

Pri nas v firmi uporabljamo RocketPorte na linuxu (htttp://www.comtrol.com) -
cela paleta moznosti - v PC
lahko vstavis do 4 kartice z do 32 porti - skupna kapaciteta do 128 portov
(inteligentnih ali neinteligentnih...) -
linux gonilniki obstajajo - narocis iz ZDA, placas z EC, ... btw: da se dobiti
tudi zastopnistvo, kar bi bilo
mogoce tudi zanimivi za koga ...

Sicer pa lahko o zadevi povprasas tudi pri nas, saj pri Iskra Racunalniki
(http://www.iskra-com.si) "zastopajo"
Digi International (http://www.dgii.com) oziroma njihovo paleto kartic
DigiBoard ali pa pri Virtual Technologies (bivsi Dewetron, bivsi Virtual
Instruments, htttp://www.virtual-tech.si).

Poleg tega lahko izbiras tudi med ostalimi ponudniki (Stallion + se vsi
ostali, za katere sploh se ne vem ...)

Kar se Linuxa tice - vec ali manj imajo vsi gonilnike za Linux, kar pa ne
pomeni, da se o tem ni potrebno
pozanimati pred nakupom...

lp, bj

Aja se cena ... tja od $140 naprej za 8 kanalno ... odvisno od proizvajalca in
zahtevnosti (obremenitev
procesorja, itn. ...)

Dodatne informacije o seznamu Starilist