[ LUGOS ] SIOCADDRT

BlaY0 blayo na Lightning.thz.net
Tor Jun 16 03:20:56 CEST 1998

Yo!

On Tue, 16 Jun 1998, Uros Indihar wrote:

> Jaz sem iz istega .iso fileta instaliral RH5.1 in nisem imel nobenih
> tezav.

Hmm... Zanimivo :) Ko sem prvic instaliral RH 5.1 in to prek FTP-ja, mi je
lilo nekaj nagajal in sicer ni hotel dodati dos boot opcije?!?!?! Potem
sem si zapekel CD in zadevo zinstaliral brez problema :)

Ni mi jasno v cem je bil problem :)

Torej Samo! Ce si dobil ISO in ga mountal ali zapekel na CD in s tem nisi
imel problemo, potem s tem ISO-tom ni nic narobe! Se to me zanima, a je ta
ISO El-Torito al si 'mrde' naredil boot disketo. Ce nisi instaliral z
diskete, potem poizkusi to moznost. Ce sumis, da je boot image 'zjeban' v
kar jaz mocno dvomim (ker ce bi biu boot image zjeban potem ti zadeve
sploh nebi zbootal), si poberi samo ta image od kod drugod...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist